11035468_715269788591839_263664669822640976_n

El dissabte 6 de juny va tenir lloc    la segona reunió de partits d’esquerres per tal de continuar les negociacions cap a un pacte de progrés que faça possible el canvi a l’alcaldia de la Pobla de Farnals.

A la reunió assistiren el PSOE, CSLPF i Compromís per La Pobla de Farnals. El mateix dia Guanyem va excusar la seua absència, ja que, segons ens comuniquen, la seua idea és convocar una reunió que permeta que les negociacions es facen en públic. Des de Compromís, manifestem la nostra conformitat en acudir a aquesta reunió, però com que pensem que per arribar a uns acords programàtics cal dedicar temps i ganes d’arribar a consensos, vam assistir    a la reunió ja convocada. Guanyem va ser convidat a assistir-hi com a oient, encara que no vullguera participar, però va declinar la invitació.

En aquesta reunió vàrem aprofundir en els acords a què s’havia arribat en la primera, vàrem especificar alguns detalls legals i pràctics i definir àrees de treball i començàrem a elaborar un document que posarà en comú els programes dels partits d’esquerres PSOE, CSLPF, Compromís per La Pobla de Farnals i Guanyem. Este document servirà per detectar confluències i consensuar les divergències, la qual cosa  ens permetrà elaborar un programa comú que serà desenvolupat durant la legislatura.

Volem agrair novament la bona predisposició dels participants en la reunió, la seua capacitat de diàleg i la il·lusió compartida per fer de la Pobla de Farnals un poble ben diferent del que tenim ara. Som conscients de que tots els grups d’esquerres (PSOE, CSLPF, Compromís i Guanyem)  són necesaris per tal de fer possible un govern de progrés i que això comporta una gran capacitat de diàleg.

Quedem a l’espera de la convocatòria de reunió pública de Guanyem, per tal de compartir amb tots i totes esta il·lusió.